• Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.silkydesire.pl

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.silkydesire.pl
Sprzedającym jest Kamila Lenkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Silky Desire Kamila Lenkiewicz pod adresem: Pawęzów 62, 33-103 Tarnów, NIP: 945-22-53-678, REGON: 521393387.



§ 1 Definicje:

 
  1. Dni robocze - wskazuje dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto - przypisany danemu Kupującemu panel, dostęp do niego jest osiągany po dokonaniu przez Kupującego rejestracji w Sklepie.
  4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
  5. Login – adres poczty elektronicznej Kupującego podany podczas rejestracji w Sklepie.
  6. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego
  7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.silkydesire.pl, poprzez który Kupujący może złożyć Zamówienie.
  10. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
  11. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Kupującym, za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu.
  13. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
 


§ 2 Zasady ogólne
 
  1. Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  2. Zamówienia w sklepie internetowym może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiadają zdolność do czynności prawnych, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych; w przypadku osób fizycznych warunkiem złożenia zamówienia w sklepie jest ukończenie 18. roku życia.
  3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu internetowego www.silkydesire.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy. Tym samym zamówienie złożone w sklepie internetowym nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep internetowy.
  4. Ceny podane w sklepie internetowym są ważne tylko w ofercie internetowej tego sklepu.
  5. Dostawy towaru realizowane są tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 

§ 3 Złożenie zamówienia i przyjęcie zamówienia do realizacji
 
  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową przez wypełnienie formularza dostępnego w systemie teleinformatycznym. Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  2. Składając zamówienie Kupujący powinien dokonać wyboru towaru i jego kolorystyki oraz rozmiaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o kolejne komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Wybór zamawianych Towarów przez Kupującego odbywa się poprzez ich dodanie do koszyka. W trakcie składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Kupujący może modyfikować umieszczone w formularzu dane oraz wprowadzać zmiany w zakresie wyboru Towaru. W tym celu trzeba kierować się wyświetlanymi Kupującemu komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez Kupującego korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
  5. a) przedmiotu zamówienia,
  6. b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
  7. c) wybranej metody płatności,
  8. d) wybranego sposobu dostawy,
  9. e) czasu dostawy.
  10. Ceny podane przy produktach podawane są brutto w PLN. Cena produktu przed kliknięciem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Kupujący przed zatwierdzeniem zamówienia jest informowany o wszelkich dodatkowych kosztach związanych z zamawianym towarem. Kupujący w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki albo być przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Złożenie przez Kupującego oświadczenia o wyborze faktury VAT jest równoznaczne z udzieleniem zgody na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  11. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia przez Kupującego Zamówienia.
  12. Paragon do produktów elektronicznych można odebrać w siedzibie firmy pod adresem Pawęzów 62, 33-103 Tarnów po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu.
 

§ 4 Zapłata ceny
 
  1. Kupujący w sklepie internetowym ma możliwość skorzystać z następujących form płatności za zakupione Towary:
  2. a) przelew tradycyjny,
  3. b) płatności Blue Media,
  4. W przypadku wyboru opcji: płatność przelewem lub płatności Blue Media Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie może zostać anulowane.
  5. Płatność przelewem dokonywana jest po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia na konto: Silky Desire Kamila Lenkiewicz, Pawęzów 62, 33-103 Tarnów, nr konta do wpłat: 36 1050 1562 1000 0097 5055 4751, bank ING Bank Śląski S.A. Dokonując płatności przelewem Kupujący powinien wskazać w tytule wpłaty numer zamówienia.
  6. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu płatności SkyPay (Blue Media) przelew natychmiastowy. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą na ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot.
 

§ 5 Realizacja zamówienia
 
  1. Przy składaniu zamówienia Kupujący może wybrać opcję dostarczenia towaru przez kuriera na adres podany w formularzu zamówienia, dostarczenie przesyłki do paczkomatu InPost uprzednio wybranego w formularzu lub dostarczenie za pomocą paczki ORLEN.
  2. W przypadku wyboru doręczenia przez kuriera zamówiony towar jest dostarczany Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub Pocztex.
  3. W przypadku wyboru dostarczenia przesyłki do punktu odbioru zamówiony towar jest dostarczany Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub paczki ORLEN.
  4. Koszty dostawy są uzależnione od wielkości zamawianego towaru i zawsze wskazane są w czasie składania zamówienia.
  5. Wysyłka następuje tylko w dni robocze.
 

§ 6 Odbiór Towaru
 
  1. W przypadku doręczenia Towaru przez kuriera Kupujący ma obowiązek potwierdzić odbiór Towaru własnoręcznym i czytelnym podpisem na Liście Przewozowym, stwierdzając tym samym prawidłowość wykonania usługi. W przypadku, gdy Odbiorcą jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej doręczenie przesyłki powinna potwierdzić osoba upoważniona do odbioru.
 

§ 7 Odstąpienie od umowy
 
  1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34, art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującym, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie www.silkydesire.pl
  3. Prawo odstąpienia przysługuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru i następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: sklep@silkydesire.pl lub na piśmie na adres sklepu internetowego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. Sklep niezwłocznie prześle konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, a następnie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem dalszych punktów regulaminy.
  5. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  6. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej.
  7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu, chyba że Sklep zgodził się je ponieść.
  9. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  12. Prawo do odstąpienia umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów poddanych personalizacji.
 

§ 8 Reklamacje i gwarancja
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.
  1. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany na stronie www.silkydesire.pl. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres Pawęzów 62, 33-103 Tarnów. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  2. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Pomimo dołożenia wszelkich starań Sklep nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw wymiarowych i kolorystycznych od rzeczywistego wyglądu towaru (np. różnice w odcieniach mogące wynikać z braku możliwości odzwierciedlenia w cyfrowym zdjęciu rzeczywistej barwy produktu lub jego części).
  4. Kupujący wyraża zgodę, aby wszelka korespondencja dotycząca zakupionego towaru, w tym w szczególności korespondencja dotycząca ewentualnej niezgodności towaru z umową była przesyłana na adres e-mail Kupującego wskazany podczas rejestracji. Wysłanie wiadomości e-mail na adres, o którym mowa w zdaniu poprzednim uważa się za skuteczne doręczenie z chwilą dostarczenia na serwer Kupującego.
  5. Niezależnie od uregulowań pkt 1 – 7 niniejszego paragrafu, produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.


§ 9 Anulowanie zamówień przyjętych do realizacji
 
    1. Sklep internetowy może anulować zamówienie, jeżeli:
    2. a) podane w formularzu zamówienia dane są niekompletne i nie pozwalają na realizację, a kontakt z Kupującym jest niemożliwy;
    3. b) Kupujący jako formę płatności wybrał przelew lub płatności Blue Media, a kwota należności za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie Sklepu internetowego do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Kupującego potwierdzenia zamówienia. Jeśli wpłata zostanie dokonana w terminie dwóch ostatnich dni (dzień 6 i 7) Kupujący powinien powiadomić sklep o zaistniałej sytuacji;
    4. c) Kupujący w ciągu ostatnich 6 miesięcy złożył co najmniej 2 zamówienia, które następnie zostały anulowane z winy Kupującego, lub towar został nieodebrany.
    5. Anulowanie zamówienia przez Kupującego może nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie w przypadku :
    6. a) nieotrzymania zamówionego produktu po upływie 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji,
    7. b) niemożności zrealizowania przez sklep internetowy zamówienia w pierwotnym kształcie. W przypadku anulowania zamówienia, jeżeli kwota należna została już wpłacona, sklep internetowy zwraca ją Kupującemu. Należność zostanie przelana na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Wpłata zostanie dokonana w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep internetowy wiadomości elektronicznej z numerem rachunku bankowego Kupującego.


    § 10 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych tj.:
    a) zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
    3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, są integralną częścią Sklepu i ukazywanych w nim materiałów.
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale V pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    a) umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na możliwości złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do kooperacji z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca
    a) komputer z dostępem do Internetu,
    b) posiadanie i obsługa adresu poczty elektronicznej,
    c) przeglądarka internetowa,
    d) włączona zgoda na obsługę plików cookies,
    e) zainstalowany program do odczytu plików w formacie PDF.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    7. Usługobiorca korzystając z treści dostępnych i zakupionych na stronie ma śwadomość, że są to treści autorskie i podlegają pod zakaz ich kopiowania, przetwarzania i korzystania w jakikolwiek inny sposób niż w celach informacyjnych i na użytek prywatny.
    8. Wszystkie produkty dostępne w sprzedaży są projektem właściciela firmy Silky Desire Kamila Lenkiewicz.
    9.Produkty elektroniczne niezapisane na materialnym nośniku egzemplarza utworu są naszą własnością intelektualną. Zabronione jest ich udostępnianie niezgodne z warunkami zawarcia umowy. 
  1. 10.Produkty elektroniczne tzw. pliki w formacie PDF są wysyłane po zakupie na adres e-mail podany w formularzu zamówienia po zaksięgowaniu płatności. Plik można pobrać z serwera maksymalnie 10 razy.
  2. 11.Paragon do produktów elektronicznych można odebrać w siedzibie firmy pod adresem Pawęzów 62, 33-103 Tarnów po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu.


§ 11 Dane Osobowe
 
  1. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym na stronie www.silkydesire.pl są przetwarzane przez sklep internetowy zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności .
  2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określanym dalej jako „RODO”) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Przetwarzanie danych w tut. podmiocie dokonywane jest:
  3. a) w celu wykonania umów zawieranych z klientami (w tym m.in. realizacji zamówień, rozliczeń czy dostawy zakupionych towarów). Podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  4. b) w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń. Podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zabezpieczeniu informacji o współpracy w celu obsługi ewentualnych roszczeń;
  5. c) w celach analitycznych lub statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz finansowych i sprzedażowych na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania optymalnych kierunków rozwoju firmy;
  6. d) w celu kierowania do osób trzecich przez Administratora Danych treści marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dostarczaniu ofert oraz propozycji współpracy dla stałych i potencjalnych klientów, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie takich ofert w postaci newslettera.
  7. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  8. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.silkydesire.pl


§ 11 Postanowienia końcowe
 
  1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu internetowego, w związku z czym zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć pod sankcją odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze strony internetowej i zakupionych Towarów, wyłącznie w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa
  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 06.03.2022 r.