• Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić lub wymienić produkt?

1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj: Formularz zwrotu

2. Wyślij do Nas wiadomość informacyjną na adres e-mail: sklep@silkydesire.pl o chęci zwrotu/wymiany produktu (jeśli masz taką możliwość, z dołączonym skanem formularza zwrotu)

3. Wyślij nasze produkty w nienaruszonym stanie wraz z metkami oraz w oryginalnym pudełku. Sposób pakowania odzieży musi zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • do zwracanego towaru musisz dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu;
  • koszt odesłania produktu pokrywa kupujący;
  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem.

4. Zaadresuj paczkę na adres:

Silky Desire Kamila Lenkiewicz
Dział Zwrotów
 
Pawęzów 62
33-103 Tarnów 

Akceptujemy również zwroty do paczkomatu po wcześniejszym mailowym ustaleniu jego lokalizacji.

5. Zrealizowane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie nie później niż 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki.


Przypominamy, że:

  • zwracany produkt nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania jak np.: ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenia, środki zapachowe (dezodoranty, środki piorące, perfumy), poplamienie, oderwanie metki;
  • sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, wykraczające poza podstawowe zapoznanie się z produktem.


Jak zareklamować produkt?

 
1. Zawsze najpierw wyślij do Nas wiadomość na adres e-mail: sklep@silkydesire.pl o chęci reklamacji produktu (z dołączonymi zdjęciami ewentualnych wad)
2. Rozpatrzymy reklamację i wybierzemy najbardziej dogodne rozwiązanie.
3. W przypadku zwracania towaru z tytułu reklamacji po wcześniejszym uzgodnieniu pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu oraz dołącz go do pudełka.
3. Wyślij nasze produkty w nienaruszonym stanie wraz z metkami oraz w oryginalnym pudełku. Sposób pakowania odzieży musi zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  • do zwracanego towaru musisz dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu;
  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem.
4. Zaadresuj paczkę na adres:

Silky Desire Kamila Lenkiewicz
Dział Reklamacji
Pawęzów 62
33-103 Tarnów 

Akceptujemy również zwroty do paczkomatu po wcześniejszym mailowym ustaleniu jego lokalizacji.
 
5. Zrealizowane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie nie później niż 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki.
 
Przypominamy, że:
  • zwracany produkt nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania jak np.: ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenia, środki zapachowe (dezodoranty, środki piorące, perfumy), poplamienie, oderwanie metki;
  • sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, wykraczające poza podstawowe zapoznanie się z produktem.

Reklamacje i gwarancja
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.
  1. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany na stronie www.silkydesire.pl. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres Pawęzów 62, 33-103 Tarnów. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  2. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Pomimo dołożenia wszelkich starań Sklep nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw wymiarowych i kolorystycznych od rzeczywistego wyglądu towaru (np. różnice w odcieniach mogące wynikać z braku możliwości odzwierciedlenia w cyfrowym zdjęciu rzeczywistej barwy produktu lub jego części).
  4. Kupujący wyraża zgodę, aby wszelka korespondencja dotycząca zakupionego towaru, w tym w szczególności korespondencja dotycząca ewentualnej niezgodności towaru z umową była przesyłana na adres e-mail Kupującego wskazany podczas rejestracji. Wysłanie wiadomości e-mail na adres, o którym mowa w zdaniu poprzednim uważa się za skuteczne doręczenie z chwilą dostarczenia na serwer Kupującego.
  5. Niezależnie od uregulowań pkt 1 – 7 niniejszego paragrafu, produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.



§ 7 Odstąpienie od umowy
 
  1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34, art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującym, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie www.silkydesire.pl pod linkiem https://silkydesire.pl/news/n/290/Formularz-zwrotu-reklamacji
  3. Prawo odstąpienia przysługuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru i następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: sklep@silkydesire.pl lub na piśmie na adres sklepu internetowego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Następnie należy odesłać zwracany towar.
  4. Sklep niezwłocznie prześle konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, a następnie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem dalszych punktów regulaminu.
  5. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  6. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej.
  7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu, chyba że Sklep zgodził się je ponieść.
  9. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.