• Często zadawane pytania

Przygotowaliśmy odpowiedzi na pytania zadawane przez naszych klientów. Wystarczy odszukać interesujący cię temat!


1. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW



Skąd mam wiedzieć, czy dany produkt/kolor/rozmiar będzie jeszcze dostępny?

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie modele, rozmiary i kolory były dostępne w naszym sklepie. Jeśli interesuje cię produkt, którego aktualnie nie ma to w pierwszej kolejności zapisz się do listy oczekujących. Dostaniesz powiadomienie kiedy tylko model będzie znów dostępny! Ewentualne pytania prosimy kierować na adres mailowy sklepu.



2. ZAMÓWIENIA



Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Każdy klient jest przez nas informowany na bieżąco o zmianach statusu. Jeśli nie posiadasz u nas konta to dostaniesz mailowe potwierdzenia wraz z każdą zmianą statusu zamówienia. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz śledzić zmiany statusu Twojego zamówienia samodzielnie z panelu klienta. Rejestracja w Silky Desire niesie za sobą także szereg innych benefitów.


Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Po złożeniu zamówienia dostaniesz potwierdzenie na adres email, który został podany w formularzu. Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się:

- termin wysyłki
- czas dostawy

Termin wysyłki zależy od wybranej formy płatności, dostępności towaru oraz ilości zamówień w naszym sklepie. Przeważnie jest to maksymalnie 48h. Wszystkie modele są tworzone przez nas i szyte na bieżąco, dlatego w przypadku dużej ilości zamówień czas może ulec zmianie. Czas dostawy zależy od wybranej przez ciebie formy dostawy. 


Moje zamówienie opóźnia się, co mam zrobić?

Staramy się, aby wszystkie zamówienia doszły do Państwa o czasie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o sprawdzenie czy płatność doszła do skutku i czy dostali Państwo wiadomość z potwierdzeniem realizacji zamówienia. W przypadku, gdy płatność doszła do skutku, a status zamówieia od kilku dni nie uległ zmianie prosimy o kontakt na adres mailowy naszego sklepu internetowego.

Chcę, by produkty dotarły do mnie szybko, jak zamówić?

Polecamy wybrać płatność natychmiasową, dzięki czemu będziemy mogli szybciej przystąpić do wysyłki paczki. Najszybszą formą dostawy będzie natomiast opcja kuriera. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tak szybko, jak to możliwe.

Jak anulować zamówienie?

Opcja anulowania zamówienia jest możliwa jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Gdy przesyłka zostanie nadana anulowanie jest już niemożliwe. Jeśli chcesz anulować zamówienie to skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.



3. DOSTAWA



Jaki jest koszt i formy dostawy?

Aktualnie oferujemy przesyłkę kurierską oraz odbiór w paczkomacie. Więcej informacji na temat dostawy i rodzaju firmy kurierskiej możecie Państwo sprawdzić w zakładce na dole strony w zakładce    Zakupy >>> Dostawa


Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Na chwilę obecną prowadzimy tylko sklep internetowy oraz sprzedaż wysyłkową, dlatego odbiór osobisty jest niemożliwy.


Czy mogę śledzić moją przesyłkę?


Tak, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego dzięki czemu zyskasz możliwość śledzenia statusu przesyłki na stronie wybranego dostawcy. 



4. PŁATNOŚCI



W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna - szybkie płatności (karta, BLIK, przelew natychmiastowy)
  • płatność przelewem.

Dane do przelewu:

Silky Desire Kamila Lenkiewicz
Pawęzów 62
33-103 Tarnów
NIP: 9452253678
Numer konta do wpłat: 36 1050 1562 1000 0097 5055 4751
ING Bank Śląski



5. INNE 



Co to jest kupon/kod rabatowy?

Udostępniamy klientom akcje promocyjne, dzięki którym możesz zyskać nagrodę w postaci zniżki na Twoje zakupy. Jest to kod w formie słowa, ciągu cyfr lub kombinacji obu parametrów, który należy wpisać w koszyku w wyznaczonym polu. Kwota do zapłaty zostaje automatycznie przeliczona z uwzględnieniem rabatu.Pamiętaj, że większość kodów jest ograniczona czasowo!